support


Support

I Adcom setter vi IT-brukeren i fokus og er spesielt stolte av supporttjenesten vår.
Vi leverer support på alle løsningene vi leverer.

Support

Adcom tilbyr support per telefon eller mail, eventuelt via en Supportweb hvor IT-brukeren kan registrere en sak, se status på sine henvendelser og få tips om ofte stilte spørsmål.

Det er mulig å kontakte våre dyktige konsulenter på alle virkedager mellom 08.00-16.00. Vi tilbyr også utvidet åpningstid for kunder som har behov for det. Vi har mulighet til å tilby den tilgjengeligheten som kreves for din forretning. For kunder som har ekstraordinære behov er det også mulig å sette opp en supportavtale som dekker en vaktordning som er betjent 24×7.

Det lønner seg å ha en supportavtale med Adcom. Med en supportavtale blir du prioritert ved henvendelse til oss, i tillegg benytter vi da fjerndrift og kobler oss opp mot din PC/arbeidsstasjon slik at vi raskere kan løse problemet. Med supportavtale blir du heller ikke belastet per henvendelse. Kunder som ikke har supportavtale blir belastet per henvendelse.

Alle våre tjenester

drift

IT-drift

Sikkerhet

Sikkerhet

forretningssystemer

Forretnings-systemer

Support

Support

skytjenester

Skytjenester

maskinogprogramvare

Maskin- og programvare

Konsulent

Konsulent

ikon-mobil&telefoni

Mobil og telefoni