Stjeler spørsmål om telefoni mye av tiden din?
Bli kunde hos Adcom da vel – vårt slagord er at vi GIR deg tid!
Kari klager «alltid» på at hun bruker opp datapakken
Per har glemt pinkoden tre ganger – (kun i år!)
Knut har knust skjermen (igjen…)
Lena klager på at det «alltid» er hun som må svare på samtaler til sentralbordet, og Jens? Han gir seg ikke – han «MÅ ha» ny telefon, selv om han på langt nær har slitt ut den han har….
Kjenner du deg igjen?
Da bør du lese videre….
Er det riktig at du som leder, skal bruke mye tid på slike spørsmål? Svaret er selvfølgelig nei!
Men dette er hverdagen i langt de fleste bedrifter i Norge i dag. De mest typiske grunnene til denne unødvendige tidsbruken er:
Ikke tydelig og god nok forhandler som hjelper til med disse problem stillingene.
At man mangler klare kjøreregler for hva bedriften egentlig skal dekke. Derfor må alle situasjoner behandles individuelt, og da blir tidsbruken uforholdsmessig høy. I tillegg har man en risiko for at ansatte vil føle at folk blir forskjellsbehandlet.
I mange tilfeller vil nok bedriften ende opp med å dekke kostnader de strengt tatt ikke burde gjort.
Her kommer vi inn
Vi i Adcom har erfarne konsulenter, som har inngående kjennskap til hva som forårsaker «pains» der ute hos bedriftene. Snakk med en av oss – og la oss sammen se på hvordan telefonsystemet egentlig skal fungere i bedriften, og la oss hjelpe deg med å sette opp en god Mobil Policy.
En Mobil policy vil enkelt sagt være et dokument med klare kjøreregler for hva bedriften skal dekke, og ikke – og de ansatte vil vite hvilke regler som gjelder!
Dette vil garantert spare deg tid – og ikke minst, kanskje spare deg for noen vanskelige diskusjoner?
FØLG OSS!
KONTAKT OSS!
Adcom Førde: 57 72 35 00
Adcom Kristiansund: 71 67 84 90
Adcom Molde: 71 25 06 40
Adcom Narvik: 76 94 43 77
Adcom Søre Sunnmøre: 70 05 51 50