Tiltak rundt Koronaviruset
Vi i Adcom har satt i verk en rekke tiltak for å møte utfordringene fra Koronavirus-pandemien.
– Vi har innført et strengt hygieneregime
– Personell benytter seg av hjemmekontor så langt det er mulig
– Kundebesøk foretas kun når det er helt nødvendig, all annen kundedialog skjer via telefon/Teams/Skype/Teamviewer
– Vi har innført rutiner relatert til nødvendige besøk ute hos kunde
– Utover dette følger vi FHI sine retningslinjer og anbefalinger
Heldigvis har vi IT-løsninger slik at vi kan hjelpe våre kunder i de aller fleste tilfeller uten måtte reise ut til kunden. Vi kan også hjelpe dere med løsninger for ansatte som har behov for hjemmekontor – ta kontakt hvis du trenger bistand til dette.
Er det noe annet dere ønsker å spørre oss om rundt dette temaet, er det bare å ta kontakt!
Vi har så mange fantastiske mennesker i Adcom, alle har hvert sitt hovedområde, men de fleste kan svare på det meste og det er ingenting vi ikke løser sammen. Ta gjerne kontakt med oss for å prate om hvordan vi kan hjelpe deg å digitalisere. Vi brenner vi for å levere løsninger som gir deg tid. Tid til egen kjernevirksomhet, tid til egne kunder eller tid til en bekymringsløs fritid.
FØLG OSS!
KONTAKT OSS!
Adcom Førde: 57 72 35 00
Adcom Kristiansund: 71 67 84 90
Adcom Molde: 71 25 06 40
Adcom Volda: 70 05 51 50
Adcom Jevnaker: 913 73 320