Tiltak rundt Koronaviruset

11. mar, 2020Blogg, Nyheter

Vi i Adcom har satt i verk en rekke tiltak for å møte utfordringene fra Koronavirus-pandemien.

– Vi har innført et strengt hygieneregime

– Personell benytter seg av hjemmekontor så langt det er mulig

– Kundebesøk foretas kun når det er helt nødvendig, all annen kundedialog skjer via telefon/Teams/Skype/Teamviewer

– Vi har innført rutiner relatert til nødvendige besøk ute hos kunde

– Utover dette følger vi FHI sine retningslinjer og anbefalinger

Heldigvis har vi IT-løsninger slik at vi kan hjelpe våre kunder i de aller fleste tilfeller uten måtte reise ut til kunden. Vi kan også hjelpe dere med løsninger for ansatte som har behov for hjemmekontor – ta kontakt hvis du trenger bistand til dette.

Er det noe annet dere ønsker å spørre oss om rundt dette temaet, er det bare å ta kontakt!

Vi har så mange fantastiske mennesker i Adcom, alle har hvert sitt hovedområde, men de fleste kan svare på det meste og det er ingenting vi ikke løser sammen. Ta gjerne kontakt med oss for å prate om hvordan vi kan hjelpe deg å digitalisere. Vi brenner vi for å levere løsninger som gir deg tid. Tid til egen kjernevirksomhet, tid til egne kunder eller tid til en bekymringsløs fritid.

Hosted by Adcom Kristiansund

Designed by Linn Alnes Djuvsland

Personvernerklæring

© 2023 Adcom

FØLG OSS!

KONTAKT OSS!

Adcom Førde: 57 72 35 00

Adcom Kristiansund: 71 67 84 90

Adcom Molde: 71 25 06 40

Adcom Volda: 70 05 51 50

Adcom Jevnaker: 913 73 320

Share This